KAKAOVÝ CHIA PUDING S GOJI A OŘECHY

Chia puding je vhodný jako zdravá snídaně či svačina. Chia semínka mají vysoký obsah proteinů, Fosforu, Hořčíku, Vápníku a Železa. Našemu tělu dodávají energii a jsou vhodná i při fyzické zátěži.

číst více

CHEESECAKE SE ZELENÝM JEČMENEM

Ochutnejte oblíbený moučník v zelené verzi. Nepečený cheesecake je lahodný a chutný dezert, kterým překvapíte. Díky obsahu Zeleného ječmene je plný vitamínů, minerálních látek, chlorofylu, vlákniny a kyseliny listové.

číst více

HUMMUS SE ZELENÝM JEČMENEM

Vyzkoušejte tradiční orientální pochoutku Hummus s přídavkem Zeleného ječmene. Pomazánka nejlépe chutná s pita chlebem, nachos, nebo špalíčky nakrájené zeleniny.

číst více

CHLORELLOVÝ CHIA PUDING

Chlorellový chia puding je vhodný na snídani či svačinu. Kromě toho, že vás zasytí, dodá vitaminy, minerály a energii, díky obsahu České chlorelly ho můžete zařadit do vaší detoxikační kůry. Obsahuje denní doporučenou dávku této řasy.

číst více

ZÍSKEJTE ZDARMA E-BOOK „10 způsobů jak zařadit superpotraviny do svého jídelníčku."